endagitaget.blo.gg

Välkomna in till min värld. Här görs sporadiska inlägg om livet och tankar om det och min roll i det.

Dag 9

Publicerad 2015-10-15 10:53:57 i Allmänt,

God förmiddag! Idag är jag riktigt schleten, som vi säger här i värmland. I och med min sömnrestriktionså får jag bara ligga i sängen mellan 02 och 08 och nu när jag har börjat äta centralstimulerande medicin är jag mycket piggare, så jag sover ännu sämre.
 
Jag ska ta upp det på behandlingen idag! 
 
Dagens framstegblir att fixa boklistan till bloggen, den är snart färdig!  Så ikväll kommer ni få en lista på 100 böcker som jag ska läsa 2016!  det blir en spännande utmaning, för en del av böckerna är  såhääääääääär tjocka. 

Ta hand om er och varandra!

Kommentarer

Postat av: Amanda CL

Publicerad 2015-10-15 19:23:55

jobbigt med sömnproblem!

sv: jag har en pentax :) har två objektiv utöver det som jag fick till kameran, ett macro och ett vidvinkel, de här fotona är vidvinkel, tror dtet är 50-200mm

Svar: Härligt med macro, det ska jag också köpa nån gång=)
Christian Brandin

Postat av: ddianasliv.blogg.se

Publicerad 2015-10-15 22:08:53

Åh. Det där med sömn... Sömnrestriktion? Vad är det? Om jag får fråga alltså. :)
Spännande med boklista. Jag behöver läsinspiration, så kanske snor några tips av dig!

Svar: Genom att bestämma vilka timmar jag får vara i sängen, så ska man skapa ett behov av att sova. Så den som behandlar bestämde att 02-08 gäller för mig =) Ja listan kommer så fort jag får den färdig. Det var lite svårare än jag trodde hehe.
Christian Brandin

Postat av: EMELIE

Publicerad 2015-10-15 22:40:16

du mååste ju läsa the fault in our stars :)

Svar: Yes, bra tips! Den skriver jag med i listan! Tack Emelie =)
Christian Brandin

Postat av: Erica

Publicerad 2015-10-16 16:39:15

Kul med en lista, och att du liksom redan vet vilka 100 böcker du ska läsa nästa år. ;)

Svar: Ja det är planen, är uppe i typ 70 nu så har inte så många kvar att bestämma=)
Christian Brandin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela