endagitaget.blo.gg

Välkomna in till min värld. Här görs sporadiska inlägg om livet och tankar om det och min roll i det.

Dag 8 Lek och Pyssel

Publicerad 2015-10-13 10:08:19 i

Ja dagens framsteg skulle egentligen varit att rensa hurts och sortera papper men jag hade ju glömt att jag ska höstpyssla med syskonbarnen idag! Så nu laddar jag inför pärlplattor, pappersvikning och lek o bus!  

Jag ska följa med syrran och hämta äldsta syskonbarnet på förskolan snart. Och så har hon världens goaste små tvillingar också :)   

Så ikväll får ni förhoppningsvis pyssel- och barnbilder!  Ha det bra så länge!

PS här är mina nya tröjor! Använder gameboytröjan idag så får vi se om barnen tror det går att spela på hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela