endagitaget.blo.gg

Välkomna in till min värld. Här görs sporadiska inlägg om livet och tankar om det och min roll i det.

Dag 7 Träning och Samtal

Publicerad 2015-10-12 15:40:28 i Allmänt,

Idag tog jag äntligen tag i träningen och åkte till sjukgymnasten. Jag körde slut på mig totalt och det var så skönt att få ont i musklerna igen!
 
Jag ringde även min äldsta syster när jag kom hem ifrån träningen och vi pratade en lång stund. Jag sa som det var att jag ringde för jag vill bygga lite på vår relation.  Det var riktigt trevligt att prata med henne och jag ska åka dit i vinter och hälsa på =) 
 
 
morgondagens framstegblir att göra det tråkigaste jag vet. Sortera alla viktiga papper och sätta in i pärmar! 

Nu är jag så trött efter träningen så jag ligger i soffan och halvsover haha. Ha en härlig kväll!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2015-10-13 21:29:22

Jag skulle också behöva sortera papper, suck. Pärmen ligger iaf framme :) Kram till dig.

Svar: Jag har inte ens börjat än hahaha glömde bort det. Tack för påminnelsen :*
Christian Brandin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela