endagitaget.blo.gg

Välkomna in till min värld. Här görs sporadiska inlägg om livet och tankar om det och min roll i det.

Dag 2 del 2 On a roll!

Publicerad 2015-10-07 16:45:12 i

Dagen har gått riktigt bra hittills! 3 sopsäckar med skräp har slängts, förrådet har städats och nu kokar jag svampsoppa för att få ny energi! 


FÖRE








EFTER






Sliten! 




Om en stund ska jag fortsätta med städade i lägenheten och samtidigt kolla på världens mest hjärndöda tv-program  (utom möjligtvis Paradise Hotel), dvs Hoppas det smakar, ett matlagningsprogram drivet av Robert Aschberg.  Det är perfekt när man vill ha bakgrundsljud men inte orkar lyssna på musik! 








Omnomnom är ord som aldrig kommer ur hans mun!


Nu blir det mat! 







Kommentarer

Postat av: Madeleine - blogg om psykisk ohälsa och hälsa

Publicerad 2015-10-09 11:25:23

När jag läste hur du på egen hand konfronterade din kurator fick jag en klump i magen samtidigt som jag kände, fan vad coolt!

Jag är en läsare och anledningen till att jag fick en klump i magen var för att jag aldrig aldrig skulle klara av att säga så till min behandlare, jag hade gått via överläkaren som i sin tur får förmedla det vidare. Men samtidigt blev jag så galet imponerad utav att du våga säga till som det är, det vågar jag aldrig.

Svar: Åh tack, Madeleine! Vad glad jag blir! Jag skulle heller aldrig våga förrän jag vågade! Alltså jag mådde jätteilla innan och var skitnervös! Men eftersom jag hade lovat bloggen att göra det också och skrivit ner det så blev det en sporre på nåt sätt! Och efteråt kändes det helt underbart!!! Jag tänkte typ "jaha livet, nu tar vi nästa konflikt haha!" Tack för din kommentar! nu ska jag in och läsa din blogg!
Christian Brandin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela