endagitaget.blo.gg

Välkomna in till min värld. Här görs sporadiska inlägg om livet och tankar om det och min roll i det.

Dag 10

Publicerad 2015-10-16 19:18:41 i Allmänt,

Idag har precis allt som kan gå fel, gått fel. Jag har råkat ut för energitjuvar, jag har sovit apdåligt, har ont i kroppen och själen är sjuk. En riktigt skitdag helt enkelt. Den enda dagens framstegjag kan ha idag är att jag försöker gilla läget.  Jag kommer få vänta minst ett år på att få komma till en psykolog. Troligtvis kommer jag vara sjukskriven fram tills dess. Jag måste ändra på mitt liv innan det, för jag kommer tappa livslusten av att gå såhär i ett år till.
 
Förlåt för världens mest opeppiga inlägg, jag vill inte ta er energi!  Men jag skriver här främst för att berätta sanningen och att vara så transparent som möjligt.
 
Jag skriver imorgon igen och är förhoppnignsvis lite mer positiv då!  Vi hörs på facebook och mobiler och allt vad det heter så länge er som jag känner och ni andra får gärna lägga till mig om ni vill.  Skriv en kommentar om det bara så skickar jag=)

Kommentarer

Postat av: Glitter

Publicerad 2015-10-18 21:30:25

Har du övervägt en privat psykolog? Det är hemskt att det är så men tyvärr går det fortare att få hjälp om man bekostar den själv :(
Kram

Svar: Det vore det allra bästa, håller med! Men jag har inte råd. Jag är en fattig jävel.
Christian Brandin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela